Novinarka Danasa najavila tužbu protiv v.d. rektora Megatrenda zbog optužbi da je lažirala izjavu

Foto: prtscr ytb

Novinarka dnevnika „Danas“ Zorica Miladinović najavila je danas da će podneti tužbu protiv v.d. rektora Megatrend univerziteta Dejana Đorđevića koji je izjavio da je Miladinović „lažirala“ njegovu izjavu koju je upotrebrebila za pisanje teksta „Ko je biznismen Dejan Đorđević, čiji je konzorcijum kupio Megatrend“ objavljenog u izdanju tog lista za vikend.

Đorđević je ranije danas u otvorenom pismu naveo da novinarki „Danasa“ nije dao izjavu, već da je ona „nabavila telefon i karticu, lažno upisala na kupljenom telefonu ime Dejan Đorđević i zatim se sa tog telefona, čiji je broj (na fotografijama koje je Miladinović pokazala novinarima) zatamnjen, dopisivala sa drugim svojim telefonom, kako bi podmetnula uredništvu lista da je kontaktirala lice o kome piše“.

Miladinović je „kategorički demantovala tvrdnje“ da je lažirala Đorđevićevu izjavu, da nije dala priliku stranama u kupovini Megatrenda da za javnost daju izjave o izvršenoj transakciji, jer je, kako je istakala, uradila upravo suprotno – „Đorđevića, koji je predstavljen kao zastupnik kupca Megatrenda, zvala sam za izjavu o tom poslu, kao i nekim drugim ‘poslovima’, vezanim za njegovo ime“.

„Javno obaveštavam Đorđevića da se više neću baviti demantijima njegovih ‘demantija’ već ću protiv njega podneti tužbu, kako bi imao prilike da teške neistine koje je izneo dokaže na sudu. Nisam pristalica sudskih postupaka – tokom bavljenja ovom profesijom kao akter ni u jednom nisam učestvovala, ali postoje ‘crvene linije’ ispod kojih se ne može“, kazala je Miladinović u tekstu koji je objavljen na sajtu „Danasa“.

Ona je podsetila da je Đorđevića sa službenog broja zvala u petak 29. novembra po podne i da je on odgovorio da je „na sastanku“ i da će se „javiti kasnije“, potpisujući se sa „dr Đorđević“ i dodala da „on tada nije znao ko ga zove, jer nije imao moju identifikaciju“.

Navela je da je broj njegovog telefona dobila od rukovodstva Konzervativne reformističke stranke čiji je on formalni predsednik.

„Kada se posle skoro dva časa nije javio, postavila sam mu sms-om, to veče i sutradan ujutru, ukupno sedam pitanja, od kojih je odgovorio na šest. Njegovi odgovori su doslovce navedeni u tekstu koji je objavljen u našem dnevnom listu, kao što su, uostalom, doslovce navedena i pitanja. Jedino pitanje na koje nije odgovorio je: ‘da li je obavljeno prebacivanje novca za kupovinu Megatrendu i ukoliko nije – kada će'“, dodala je ona.

U tekstu lista „Danas“ navodi se da je Đorđević, koga je bivši vlasnik Megatrenda Mića Jovanović predstavio kao zastupnika nemačkog konzorcijuma fondova koji je kupio taj univerzitet za 56,1 milion evra, rekao je da konzorcijum „postoji“, da će profesori na Megatrendu ubuduće „raditi bez novca“, a da iza njega lično „stoji država“.

Megatrend je nakon toga uputio demanti na taj tekst, navodeći da Đorđević nije dao „bilo kakvu izjavu medijima“, dok je autorka teksta za N1 kazala da je dokaz da je Đođević dao izjavu SMS prepiska koju je pokazala novinarima.

(Novi magazin)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike