Ambasada demantuje hrvatske medije da je šeik bio u Dubrovniku

Ambasada Ujedinjenih Arapskih Emirata u Beogradu i dubrovački klub su demantovali vest hrvatskih medija da je šeik Hamdan bin Zajed el Nahjan boravio u Dubrovniku, tako da ni on ni njegovo okruženje nisu mogli da naprave astronomski kafanski ceh od 368.000 kuna.

(Radio-televizija Srbije)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike