Vesić najavio tužbu Grada protiv SBB-a i krivične prijave protiv odgovornih u „Beogradskim elektranama“

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić kaže da će Grad Beograd podneti tužbu protiv SBB-a za nadoknadu štete i krivične prijave protiv odgovornih u JKP „Beogradske elektrane“, zbog nelegalnog postavljanja kablova za potrebe SBB-a.On je za TV Pink rekao da će Grad pružiti pravnu pomoć građanima, preko Zaštitnika građana, koji žele da tuže SBB jer je ta kompanija, u svakoj zgradi gde su postavili kablove, krala zajedničku struju.Prema njegovim rečima, kompanija SBB nikada Beogradu nije platila nijedan dinar, a postavili su 120 kilometara optičkih kablova.PROČITAJTE JOŠ – Vesić: Đilas trgovao sekundama, a sad – strankama“Kada sam rekao da nemaju dozvolu za postavljanje optičkih kablova, odreagovali su tako što su pokazali rešenje Ministarstva građevine iz 2005. godine, koje im daje mogućnost da postavljaju kablove duž trase Koridora 10, koji nema nikakve veze sa Beogradom, ni sa Beogradskim toplanama“, naveo je zamenik gradonačelnika.Kaže da je nekadašnji gradonačelnik Beograda Nenad Bogdanović rekao da nije nadležan za zahtev SBB-a za postavljanje kablova, kao i da postoji naredba iz 2009. godine koju je potpisao tadašnji direktor JKP „Beogradske elektrane“ na kojoj se SBB-u zabranjuje da postavlja kablove.Dodaje da ta naredba nije sprovedena jer je nakon smrti Bogdanovića gradonačelnik postao Dragan Đilas, te da je SBB postavljao kablove na grejnim područjima na Novom Beogradu, Ceraku i Voždovcu.Kablove su, tvrdi, postavljali i na stubove javne rasvete, gde su krali struju te da je ubeđen da „KKR“ i „BC partners“ ne znaju šta radi Dragan Šolak.PROČITAJTE JOŠ – Pljušte tužbe zbog kablova SBBVesić kaže da je bilo vreme da se tužilaštvo pozabavi skandalom sa kupovinom sekundi, ne samo na RTS-u već i na drugim medijima i da je to Dragan Đilas,tvrdi, radio dok je bio direktor Narodne kancelarije tadašnjeg predsednika Borisa Tadića, a kasnije i ministar u Vladi Vojislava Koštunice za nacionalni investicioni plan, ali i gradonačelnik Beograda.“Ne bi bilo čudno da je u pitanju trgovina sekundama sa privatnim televizijama, mada je i to korišćenje uticaja. Ipak, trgovao je sekundama i sa medijima koji su na neki način, posredno ili neposredno bili u vlasništvu države, pre svega sa javnim servisom – RTS-om i Studijom B“, naveo je on.On navodi da je Đilas preko reklamnih sekundi kontrolisao sve medije i da se kritika na njegov račun nije mogla čuti.“Đilas je nervozan i zbog toga sada napada Nebojšu Stefanovića, Anu Brnabić, ali i druge saradnike Aleksandra Vučića, među kojima sam i ja. Njemu je jasno da će na kraju morati da odgovara jer se obogatio baveći se politikom. Preko 99 odsto prometa njegovih firmi datira iz vremena kada je bio političar na vlasti“, rekao je Vesić.Kaže da je Dragan Šolak uz pomoć Đilasa od kompanije SBB napravio monopolsku kompaniju kada je u pitanju kablovska televizija, preko koje su, tvrdi, ucenjivali televizije i tako uticali na uređivačku politiku.Dodaje da su zatim počeli da osnivaju medije – „N1“, „TV Nova“, kupovali televizije u regionu i da im je plan bio da kupe Televiziju Prva i O2, što im nije pošlo za rukom.“Plan je bio da preko medija dođu na vlast. On (Đilas) tako razume politiku i zbog toga se bavio medijima dok je bio na vlasti, kao i sada dok je u opoziciji. Na taj način je kupio i Demokratsku stranku, koju drži u dužničkom ropstvu“, naveo je Vesić.Kako kaže to je razlog zašto Đilas napada ministra unutrašnjih poslova Nebojšu Stefanovića, jer policija istražuje njegove malverzacije.“Nije slučajno što danas napada Stefanovića i želi da dođe da zamene teza i da se ne priča o njemu već o ministru, ali mu to neće poći za rukom. Nadam se da će Tužilaštvo ozbiljno time pozabaviti“, zaključio je Vesić.

(Večernje novosti)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike