SRAMNO SAOPŠTENjE „SPUTNjIKA“: Prenosili najgore laži o protestima, a sad glume žrtve

RUSKI portal „Sputnjik“ najstrašnije se obrukao izveštavajući sa jučerašnjih protesta SZS u Beogradu. Za razliku od nemačkog „Špigla“, švajcarskih medija i brojnih evropskih portala koji su izvestili da su đilasovci okupili „desetak hiljada“ ljudi, „Sputnjik“ je preneo više „procena“ pa čak „procenu“ Sergeja Trifunovića da se u Beogradu okupilo 100.000 demonstranata! Na sve to, kada je danas predsednik Srbije Aleksandar Vučić u odgovoru na pitanje novinara rekao da je procena „Sputnjika“ o 50.000 protestanata skandalozna, ruski portal je to prokomentarisao kao napad na njihovo pravo na slobodno izveštavanje. A činjenica je da je njihovo izveštavanje sa protesta bilo krajnje neprofesionalno. Jer, kako drugačije nazvati to kada „Sputnjik“ u svom izveštaju izjednači zvaničnu procenu ministra policije o 7.500 okupljenih građana i očigledno lažnu tvrdnju Trifunovića o 100.000 ljudi. PROČITAJTE JOŠ – „Špigl“: Na protestu 10.000 ljudi, program opozicije nejasan (FOTO) O tendencioznosti izveštavanja ovog ruskog medija govore i fotografije koje su pratile izveštaj – objavljivali su samo krupne kadrove i slike napravljene „preko glava“ koje su trebale da odaju utisak velike mase okupljenih. Za nekoga je možda šokantno to što je ruski „Sputnjik“ u subotu izveštavao kao američki „N1“. Za nas, ipak, nije. Jer, mi znamo da predsednik Aleksandar Vučić vodi nezavisnu politiku koja je interesu samo i jedino Srbije. I to smeta mnogima na Zapadu. Ali i na Istoku. Autor: Informer

(Večernje novosti)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike