Iz interesa udaraju na „Telekom“

IZA višemesečnih napada na kompaniju „Telekom Srbija“ krije se interesno povezana mreža medija, organizacija i pojedinaca, koji štite interese konkurentske kompanije SBB, na čijem su čelu Dragan Šolak i Dragan Đilas, a sa ciljem, pre svega, promene vlasti u Srbiji, navodi se u istraživanju medijske mreže „Antidot“. U prvom delu svog istraživanja nazvanog „American dream na šumadijski način“, novinari i saradnici ove mreže iz Srbije, Slovenije, Crne Gore, Hrvatske i BiH, detaljno objašnjavaju kako je lokalni prodavac video-kaseta iz Kragujevca, postao najmoćniji i najbogatiji medijsko-telekomunikacioni tajkun u ovom delu Evrope i da li i kakve veze postoje između Dragana Šolaka i smenjenog predsednika Demokratske stranke Dragana Đilasa. Navodi se i zašto su napadi na „Telekom“ krenuli čak dva meseca pre akvizicije kablovskog operatera „Kopernikus“ i to upravo sa kablovske TV N1, koja je takođe u vlasništvu Dragana Šolaka i bliska Draganu Đilasu. Da podsetimo – „Telekom“ je saopštio početkom novembra da je kupio kompaniju „Kopernikus tehnolodži“, po tržišnim uslovima, i po ceni nižoj od hiljadu evra po korisniku. Transakcija je, kako je rečeno, finansirana delom iz sopstvenih sredstava, a delom iz kreditnog aranžmana. „Antidot“ navodi da akteri kampanje protiv „Telekoma“ – lideri opozicije, tzv. eksperti, nekoliko „antidržavnih medija“, te pojedinci i stranke koje ih podržavaju, poput Demokratske stranke, Saveza za Srbiju, Nove stranke, Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV), i mnogih drugih, nedeljama svesno šire laži o procentima, broju korisnika operatera, iznose tvrdnje da je namera „Telekoma“ da uspostavi monopol i pored činjenica koje su dobro znali, a do kojih je došao „Antidot“, da „Telekom“ na tržištu Srbije učestvuje sa svega 15 odsto, dok SBB već ima preko 55 procenata tržišta. PROČITAJTE JOŠ – Telekom Srbija negirao da je kupio televizije O2 i Prva – Štiteći interese privatnog monopoliste, učesnici u kampanji protiv „Telekoma“, ignorisali su bitne ekonomske pokazatelje koji govore da je kupovina „Kopernikusa“ poslovna odluka kojom „Telekom“ pokušava da spreči uspostavljanje monopola privatnog konglomerata, čiji ciljevi idu mnogo dalje od same eliminacije „Telekoma“ sa tržišta . Licitirajući tržišnom cenom „Kopernikusa“, kritičari odluke o akviziciji prećutali su činjenicu da je pre tri godine „Kopernikus“ već kupio internacionalni poljski fond „Abris“ po ceni od 100 miliona evra, sa upola manje korisnika i bez digitalizacije sistema koja je u međuvremenu urađena, kao što prećutkuju činjenicu da je 2013. godine fond KKR kupio SBB za milijardu evra, da bi tu kompaniju 2018. godine prodali čak za 2,6 milijardi evra, gde je cena po korisniku viša nego kod „Kopernikusa“. VUČIĆ: BESNI ŠTO NISU KUPILI PRVU I 02 PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je da su Dragan Šolak i Dragan Đilas svojim apsolutnim monopolom uzimanja novca u medijskom prostoru pokušavali da razaraju „Telekom“, koji je kupovinom „Kopernikus“ kablovske mreže, počeo da se takmiči sa njihovim SBB. On je podsetio da je „Kopernikus“ nastao u vreme Šolakove i Đilasove vlasti i upitao što Kopernikusu aktuelna vlast, koja navodno sve kontroliše, nije tri puta dala nacionalnu frekvenciju. Vučić je rekao da su Šolak i Đilas besni što nisu uspeli da preko svojih ljudi kupe Prvu i 02 i tako u potpunosti zavladaju ne samo medijskim tržištem, nego i finansijama.

(Večernje novosti)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike