Presuda Vrhovnog kasacionog suda – Informer povredio čast i ugled novinarke RTS-a

Okrivljeni su u obavezi da joj, na ime naknade nematerijalne štete, isplate 50.000 dinara sa zakonskom kamatom od dana donošenja prvostepene presude, i sudske troškove, kao i da presuda bude objavljena najkasnije u drugom broju novina od dana pravosnažnosti presude.

U presudi Vrhovnog kasacionog suda, pored ostalog, piše da je pravo Nataše Mijušković da svoje mišljenje o nekom društvenom ili političkom pitanju iznese na društvenoj mreži zagarantovano pravom na slobodu izražavanja, koje propisuje član 10 Evropske konvencije o ljudskim pravima.

U antrfileu teksta pod nazivom "Žuti Bujke uređuje RTS s Kenom i Đokom Vlahom", koji je Informer objavio 16.11.2016. godine, piše da "urednica Nataša Mijušković, koja je u ponedeljak uveče potpisala Dnevnik 2 na RTS, ostrašćeno u svakoj prilici na Tviteru napada državu i vlast".

U tesktu, uz koji je objavljena i slika tadašnje urednice Dnevnika 2, navodi se da je nekoliko dana ranije, na Tviteru, ona pohvalila gostovanje urednika Bi-Bi-Sija Dušana Mašića "na CIA TV N1, u kom je on bez ikakvih argumenata i dokaza optužio državu za veze s mafijom, cenzuru, finansijsku kontrolu medija, ali i za prikrivanje i zaštitu osumničenih u slučaju Savamala".

"Komentarišući Mašićeve bolesne napade, Nataša Mijušković je napisala ‘svaka na mestu’.

Kako, dakle, osoba koja podržava najprizemnije pljuvanje i lažno optuživanje može objektivno da uređuje Dnevnik na Javnom medijskom servisu", piše u "Informeru" od 16. novembra 2016.

Mijuškovićeva je u saopštenju navela da kako okrivljeni u zakonskom roku nisu ispunili nijednu svoju obavezu iz presude Vrhovnog kasacionog suda, njen advokat će preduzeti dalje korake.

"Drago mi je da u zemlji još ima časnih sudija, i da nije moguće neutemljeno i nekažnjeno vređati. Takođe se nadam da država ima mehanizme da pravosnažana presuda bude sprovedena u delo", navela je Mijuškovićeva.

(Radio-televizija Srbije)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike